info@mias-koreskole.dk

Manøvrebane

Inden du kommer at køre ud på vej, skal du først ud at køre på en lukket øvelsesplads – også kaldet manøvrebane. Manøvrebanen kaldes for "kravlegården". Her får du mulighed for at lære at betjene køretøjet i trygge rammer.

Her lærer du at betjene bilen og indøver nogle grundlæggende manøvrer. På manøvrebanen kører 3 elever i hver sin bil. Vi tager os god tid, så du bliver fortrolig med styring, gear, kobling, m.v. Du vil blive instrueret af en kørelærer gennem de forskellige øvelser, hvorefter du selv skal udføre de forskellige øvelser. Kørelæreren hjælper dig via radioen.

Helt ekstraordinært vil der være 2 kørelærer til at undervise 3 elever. Udover at det giver masser af tid til den enkelte elev, vil det også gøre dig bedre rustet til at komme ud og køre på vej.
Du skal på manøvrebane i 4 lektioner á 45 min. og du bliver undervist sammen med 2 andre fra holdet. Hvis du tager kørekort sammen med en ven eller søskende, så vil vi så vidt muligt prøver at arrangere, at I kommer på samme hold.

Inden du starte på kørekort uddannelse, bliver du kontaktet af køreskolen for at aftale hvilken dato du skal på manøvrebane.
Hej! Send os en besked nedenfor, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt. Bedste hilsner Mia
Tak for din henvendelse. Jeg vender tilbage hurtigst muligt.
Ups! Noget gik galt. Prøv igen eller skriv til mig på mail info@mias-koreskole.dk